Se tapahtui mitä halusinkin.
Rahani palautetaan sekä jääkaapeista että kaapistoista. Vääntöä piti käydä + 1 viikko mutta kannatti. Hermot kyllä menivät, mutta ei puhelimessa. Asiakaspalvelu oli alusta saakka ystävällistä mutta ongelma on se, että joka kerta selitän asian alusta uudelle ihmiselle, jolla ei ole oikeutta tehdä päätöstä suuntaan tai toiseen. Tämän voisi mieltää jo asiakkaan pompotukseksi?
Nämä ihmiset tarjoavat summan edestä lahjakorttia Ikeaan. Kuitenkin meillä on kiinni siellä n.1500e raha tarvitaan kyllä kylmälaitteisiin ( mitä alunperinkin olimme ostamassa) eikä Ikean muihin huonekaluihin. Tätä vääntöä tässä käytiin ja se voitettiin. Muita kuluja ( aika, vaiva, bensakulut) Ikea korvasi 180e lahjakortilla. Jos myyjä tekee virheen , kaupan on pystyttävä korjaamaan se tai palauttamaan rahat. Tässä tapauksessa korvaavaa tuotetta ei ole ja myyjä oli tehnyt selkeän virheen myyntitilanteessa myyden väärät kylmälaitteet vääriin intergoitaviin kaappeihin.Kiitos Ikealle, me tapaamme vielä kun toivun tästä taistelusta :D
Jos et tiedä mitä kasviksillesi tee , niin tässä ideaa itsenäisyyspäiväjuhliin