10. huhtikuuta 2014

Pentu Pentu Pentuuu !


Sintti & Michela
 
No , nyt se pon sitten tapahtunut, pennut ovat vallanneet koko alakerran. He osaavat sen taidon mielettömän hienosti. Kasvattaja- Täti antaa heille aina palan lisää tilaa, ja sitten He osaavat taas vaatia enemmän ja enemmän ja nyt ei taas mikään riitä. Ei sitten mikään. Itseasiassa tänä aamuna kaadettiin jo minun hienot kompostiaitavirityksetkin ja kaahailivat näistä verkoista yli  into piukena. No, ei voi syytää ainakaan flegmaattisuudesta. Tässä muutama räpsy eilisestä illasta. Kuvia ei voi vain ottaa lattiatasolla kun kaikki ovat hereillä koska nämä herhiläiset käyvät kimppuun. Nämäkin Hiiwwiöt tarrasivat moneen otteeseen kameraan ja sen nauhaan ja repivät,joten otokset ovat nyt mitä ovat. Aina oli joku kimpussa repimässä tukkaa tai kameraa.

Minä tulen nyt
 
Nelli ihmettelee Mummon taitavuutta

Sintti kaasuttelee kameraa kohti täysiä :D

Mummelin hoitovuoro
 
Hän postii uskaltaisiko kokeilla mummelin tissiä- Jos nyt ei kuitenkaan. Tukkapöllyähän siitä tulisi

Heiii, nyt imuroidaan ! Jej Jej JEEE

Ajattelin lähteä katsomaan telkkaria

Minä olen Sintti ja minulla ei ole vielä kotia- Kuka huolisi minut?

Oranssi ja Sintti vihdoinkin hyydyksissä
 
Minä osaan myös nukkua , sanoo Sintti

Ja jos oikein tarkkaan katsotte, olen myös hyvin rauhallinen, kiltti ja hyvätapainen