17. huhtikuuta 2014

Suukkoja ja mikrosiruja

 
 
Huh huijaa ,mikä ilta takana. Olimme ensin viettämässä isoäitini 93- vuosijuhlia jonka jälkeen illalla porhalsimme kohti kotia. Jenni ja Emma olivat huolehtineet pennuista koko iltapäivän ja illan ja voin sanoa että en tiedä montako tuntia pentuhuonetta oli siivottu, se oli putipuhdas ja tuoksui hyvälle! Havaitsin tämän asian vasta myöhään illalla kun olimme saaneet sirutuksen päätökseen ja pennut yöpuulle. Olen pahoillani että en ymmärtänyt kiittää illalla mutta parempi nyt kun ei ollenkaan.... Mutta älkää huoliko, aamulla kaikki oli taas ennallaan, huone oli myllätty asiaankuuluvalla tavalla jälleen aamuun mennessä. Ups.
 
 
Mutta nyt muutama kuva eiliseltä illalta Pentulasta
 
 


Lisää kuvateksti

 


Tuollaisilla vehkeillä meidän kanssa pelattiin. Yksi TÄTI piti meistä kiinni, yksi TÄTI pisti ja sitten tuo Kasvistäti taas hymyili vain muikeasti ja kirjoitteli meidän superhienoja nimiä sinne-sun tänne. Pistäjätäti otti meitä niskasta kiinni nopsaan ja pisti. Kun jaksoimme olla kiltisti ( joku enemmän mutta jotkut ei niin paljoa ) niin saimme pistäjätädiltä niskahieronnan ja pitäjätädiltä aina rapsutuksia ja suukkoja lopuksi. Eli oikeastaan se olikin ihan mukava kokemus. Meidän mielestä siis pitäjätäti oli kivin tietty koska häneltä saimme huomiota ja hellyyttä. Kasvistäti oli ihan tyhmä, se ei tehnyt muuta kuin hymyili ja kirjoitti.


Kohta minä matkustan maailmalle ja siksi tässä nyt istun

Tässä olen kiltisti kun minua pistetään, ei tunnu missään koska saan kohta pusun

Sain pusun ja hierontaa

Minä olen Nelli ja minua EI määräillä. Ajattelin venkoilla ajankuluksi

Täti melkein litisti minut. Olen kuulemma ihan ihana


Ja julkaista nämäkin varmaan voisi .... Ta daa :

1. Wanna Be Petremmas, Oranssi
2. Wow Effeckt, Keltainen
3. What a Gossip, Harmaa
4. Walentine´s Day, Punainen Sintti
5. Whoops a Daisy, Violetti
6. Worth of Kiss, Pinkki
7. Who´s the Boss, Musta
8. Watch and Shout, Vihreä
9. White smile with Dollars, Ruskea
10. Who´s Your Daddy, Sininen
11. Wish Upon a Star, Persikka
12. Wrecking Ball, Turkoosi