5. maaliskuuta 2015

Kenelle kuuluu kirkkain timatti ja isoin kruunu?



Noh, minulle tietenkin , sanoo Lola.

Tuo minun sihteeri on todella TODELLA laiska, kömpelö ja hidas. Se on muka aamusta iltaan töissä ja sitten se muka käy jotain koulua. Opiskelee jotain , näin minulle on kerrottu. Se on syy miksi raportointini missikisoitani vain kestää ja kestää. Jos sinua kiinnostaa niin käy katsomassa meistä kaunottarista kuvia FB sivuillamme .  Siellä on muutama otos tästä kovin onnistuneesta viikonlopusta.

Toki lauantaina tuomari- paralla oli joku roska silmässä tai jotain. En oikein ymmärtänyt, sillä olin vasta 2. perintöprinsessa. Minua jotenkin säälitti se puusilmätuomari, ja menin hämmentyneenä hotellille lepäilemään. Ei siinä mitään, Kirsikka ihminen palkitsi minut ruhtinaallisella illallisella ja luulla. Ilmeisesti kaikki olivat kuitenkin tyytyväisiä- Voitteko kuvitella, vaikka en voittanut? 

Sunnuntaina sensijan Tuomarismies oli oikein miellyttävä , tietenkin, koska sain voittaa! Olenhan tottunut siihen että minä olen jonon kärjessä ja muut perässä, ihan sama mitä sitä on puuhaamassa. Ai että kun saavuin kotiin, sain kerrankin Kuninkaallisen vastaanoton, ihmisiltä - en tietenkään vanhaalta ja viisaalta. Hänen mielestään mokomat viikonlopun kotkotukset on syytä unohtaa ja taipua vain hänen tahtoon. Näin se on tehtävä jos mielii pitää päänsä hartioiden välissä-