5. huhtikuuta 2015

Olaa, says Lola



Lomalla tietenkin !

On ollut taukoa kun minä tyttö en ole kiireiltäni kerennyt kirjoitella. Olette varmaan ehtinyt miettiä että mitä olen puuhannut. Noh, en oikein mitään sen missi hommelin jälkeen... Tuo ihmiseni kyllä suunittelee vähän liiankin kanssa erinäköisiä asioita mutta enpä usko ennen kuin näen ja koen. Jostain syystä olen tullut heille tärkeämmäksi ja minun kanssa leikitään nykyään, siis muutkin kuin Viisas Musta. Saan taistella ja repiä leluja ja sitten kun tietenkin voitan, he kehuvat minua. Ihan turhaan koska minähän olen erinomainen! Ihmiset luulevat että voivat voittaa minut näissä leikeissä mutta he ovat niin väärässä, en kuitenkaan kerro sitä heille.

Mökillä ollaan taas näin pääsiäisenä ja minä tyttö olen kova keppastelemaan. Tiedättekö ne keppihevoset? Oikein kivoja, karvaisia , hajuttomia ja aika mauttomia. Ei niitä oikein kiinnosta syödä eikä repiä mutta niiden kanssa on kiva kirmata kun oma pikku ihminen pitää minulle siinä siviussa seuraa. Tässä alemmassa kuvassa olemme valmistautumassa maastolenkille. Pyrin olemaan tarkkaavainen, sillä suitset ja muut remelit pitää olla just oikein asennettu että päästään lujaa eteenpäin. 

Nyt päästään asiaan. Rakastan maastoesteitä, olen niissä erinomainen, niin kuin kaikissa asioissa mitä teen. Mutta mökillä minä pidän maastolenkeistä ja haastavista esteradoista. Näin me kuljemme niitä yhdessä kera pienen oman ihmiseni.

Niin eipä tässä nyt muuta ihmeellistä. Ihmiset ovat kyllä syönneet hyvin ja sitä viiniäkin maistelleet. Olleet saunassa ja katsoneet hirweän määrän elokuvia. Mitä muutakaan lomalla pitäisi tehdä? Ei mitään koska nyt menen lepäämään untuvapeittoni alle. Adios ja ihanaa pääsiäistä jokaiselle joka minusta pitää ja rakastaa.