15. syyskuuta 2016

Biljoonan taalan tyttö



Täällä on nyt Lilli puheissa. Niin meillä on keskiviikkoisin lihapullansyöntitalkoot tuolla Salmen kentällä. Sitä en ymmärrä, että miksi Susanna, Henna ja muut ihmiset raijaavat jotain ryjää sinne kentälle monta minuuttia, jonka jälkeen loikkivat siellä vielä keskenään ilman meitä koiria. He koittavat hankaloittaa etenemistä namikupolle.

Minä likka päätin tänään älykkyyteni siivittämänä mennä esteiden ja romujen välistä mahdollisimman nopeasti keltaista kuppia kohti. Henna ei ollut iloinen ja Sussu kehtasi ottaa kupin pois, vaikka juoksin niin lujaa kuin pääsin! 

Nyt kärkyn ruokaa, koska juoksin turhaan ja ihminen on nauranut minua jostain kumman syystä jo useita tunteja. Se hirnuu niin että se valittaa kylkiluitaan. Minä hirnun seuraavissa reeneissä kun ihminen taas valssaa ja kuivaharjottelee kentällä niiden romujen seassa. Sitten minä menen ja yllätän sen ja se jää valssaamaan yksinään hienoine kuvioineen. Miksi kaikesta pitää tehdä niin monimutkaista, kyse on vain lihapullan syönnistä.

 T: Lilli

PS;  Jos ihmisten kiero suunnitelma olisi toteutunut, minä olisin hypännyt 8 kertaa yhdesta 1/8 osaa Xtra lihapullan palasta. Miettikää sitä!