23. helmikuuta 2017

Lillin kuulumisia part 1.



Henna on luvannut kirjoitella aina silloin tällöin kuulumisia Lillin arjesta ja mahdollisesta raskausarjesta. Ja tästä se sitten alkaa !


Lilli ja Henna


... Niin meillähän on alkanut nyt aamupahoinvointi. Oikeasti se tuskin on edes mahdollista vielä, mutta Lillin tuntien, hänen vaistonsa on ylivirittyneet ja hän on nyt jo mielestään pieniin päin ja vaatii erityiskohtelua. Hän kerjää irtokarkkeja. Sitäkään ei ole koskaan tehnyt, mutta nyt hänellä on mielitekoja. Hän ei myös enää voi nukkua pedillään. Pokkana sohvalle, vaikkei ole sinne vuosiin saanut mennä. Mun äiti haluaa että laulan pennuille mahan läpi, sekä joudun myös kuulemma lukemaan niille satuja. Lasten kirjakerhon parhaat on haettava siis häkkivarastosta. Tämänkin kun joku näkee, mut tavoittaa suljetulta osastolta. En saa myöskään kuulemma korottaa ääntäni raskaana olevalle, jottei pennut synnyttyään vieroksu ihmistä :D Nämä kaikki ovat mun äidin ajatuksia tästä koiranodotuksesta. Täällä mä pidän kaksin käsin kii irtsaripussista, oksennusmattojen keskellä, mietin sopivia lauluja ja satukirjoja, enkä kuunaan päivänään olisi uskonut että mikäli tuo on raskaana, tästä tulevan tälläinen vähti. Olen jo neljän päivän jälkeen kauhuissani tulevasta, mutta sillein hyvällä kumminkin






PS. Biisivalinnoista olen päässyt sellaiseen ajatukseen että iltaisin; Sininen uni ja aamu startataan Hopsis popsis pimpeli pompeli hiiri se kissalle takkia ompeli kipaleella